PRACTICENTRIC
To nasze autorskie podejście badawczo-analityczne, które pozwala wyjść poza deklaracje i oceny produktów czy usług oraz odkryć co tak naprawdę wpływa na decyzję o zakupie.
PRACTICENTRIC pozwala też określić jak poszczególne elementy wpływają na decyzje konsumentów i co ma decydujący wpływ.
Trójkąt praktyk
Elementy praktyk są ze sobą powiązane
Praktyki są w ciąłym ruchu
Praktyki decydują o używaniu i doświadczaniu
Source: Elizabeth Shove, The dynamics of social practice: Everyday life and how it changes (M. WATSON I M PANTZAR)
Wdrożone praktykocentryczne rozwiązania:
Odkrywamy nisze
Pomysły na nowe produkty.
Innowacje produktowe.
HIPOTEZA
Jest przestrzeń na rynku na nowy typ nawozów dla roślin zielonych.
PRAKTYKA
Osoby uprawiające rośliny w małych mieszkaniach
INSIGHTY
Brak wiedzy, brak miejsca, nieodpowiednia estetyka dostępnych produktów