O nas
Multidyscyplinarny zespół badaczy i praktyków biznesowych projektuje proces a jego poszczególni członkowie odpowiadają za zakresy zgodne z ich kompetencjami, zbierają dane i odkrywają insighty – by wspólnie wypracować rekomendacje, które pokrywają wszystkie aspekty funkcjonowania biznesu naszych Klientów i uwzględniają relacje między nimi.
Rzeczywistość monochannelu jest faktem. Badanie i analizowanie kanałów i touchpointów osobno, może być źródłem błędów, a w najlepszym wypadku – wydłuży proces analizy i wnioskowania.
Inteligentne rekomendacje wynikają z umiejętności „łączenia kropek”,
generowania konceptów, które rozumieją szeroki kontekst wdrożeniowy – procesy badawczo-consultingowe w Omnisense dokładnie takie są.
Rzeczywistość monochannelu jest faktem. Badanie i analizowanie kanałów i touchpointów osobno, może być źródłem błędów, a w najlepszym wypadku – wydłuży proces analizy i wnioskowania.
Inteligentne rekomendacje wynikają z umiejętności „łączenia kropek”
generowania konceptów, które rozumieją szeroki kontekst wdrożeniowy – procesy badawczo-consultingowe w Omnisense dokładnie takie są.
Nasz zespół
Nasz zespół tworzą niepowtarzalne charaktery, uzupełniające się kompetencje, barwne zawodowe ścieżki i ciągle rosnące ambicje.
Naprawdę lubimy to, co robimy i wierzymy, że najsilniejszym fundamentem naszej profesjonalnej pracy jest łącząca nas pasja i szczere partnerskie relacje.
Katarzyna Konkel
Socjolożka, strateżka, ekspertka badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.
Magdalena Czaczkowska
Socjolożka, strateżka, marketingowiec z 18 letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku marek, komunikacji i narzędzi wspierających rozwój brandów oraz działań prosprzedażowych. Przez ponad 15 lat współtworzyła agencję reklamową S4, w tym ponad 6 na stanowisku dyrektora ds. relacji z klientami. W Omnisense zarządza złożonymi projektami i procesami badawczymi (w tym dla marek takich jak Reporter Young, INGLOT, ZNAK, Coccodrillo), prowadzi strategiczne warsztaty, a także kreuje ekspercki wizerunek członków zespołu w branży.
Katarzyna Skoczek-Colombo
Socjolożka i chodząca kopalnia pomysłów. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji. Projektowała kreatywne kampanie marketingowe (m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland), prowadziła komunikację sieci SPAR na Polskę, zarządzała mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek. Obecnie skupia się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltica Group. W swoich działaniach łączy wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich.
Maksym Dębski
Od 5 lat bezpośrednio związany z branżą badawczą. Absolwent Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej pracy przy pomocy połączenia podejść jakościowych i ilościowych projektuje holistyczne doświadczenia klientów w kontakcie z marką. Aktualnie skupia się na realizacji projektów wspierających marki w budowaniu strategii marketingowych (m.in.: Reporter Young, Inglot, Znak, Coccodrillo). Posiada doświadczenie w realizacji projektów miejskich, m.in. ewaluacji Budżetu Obywatelskiego miasta Kraków. Regularnie współpracuje przy tworzeniu i przeprowadzaniu badań ewaluacyjnych dla instytucji administracji publicznej.
Nasz zespół tworzą niepowtarzalne charaktery, uzupełniające się kompetencje, barwne zawodowe ścieżki i ciągle rosnące ambicje.
Naprawdę lubimy to, co robimy i wierzymy, że najsilniejszym fundamentem naszej profesjonalnej pracy jest łącząca nas pasja i szczere partnerskie relacje.
Katarzyna Konkel
CEO OMNISENSE
Czytaj więcej
Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.
Magdalena Czaczkowska
COO / HEAD OF STRATEGY & COMMUNICATION
Czytaj więcej
Socjolożka, strateżka, marketingowiec z 18 letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku marek, komunikacji i narzędzi wspierających rozwój brandów oraz działań prosprzedażowych. Przez ponad 15 lat współtworzyła agencję reklamową S4, w tym ponad 6 na stanowisku dyrektora ds. relacji z klientami. W Omnisense zarządza złożonymi projektami i procesami badawczymi (w tym dla marek takich jak Reporter Young, INGLOT, ZNAK, Coccodrillo), prowadzi strategiczne warsztaty, a także kreuje ekspercki wizerunek członków zespołu w branży.
Katarzyna Skoczek-Colombo
PRACTICE-CENTRIC DESIGN & INSIGHTS MANAGER
Czytaj więcej
Socjolożka i chodząca kopalnia pomysłów. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji. Projektowała kreatywne kampanie marketingowe (m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland), prowadziła komunikację sieci SPAR na Polskę, zarządzała mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek. Obecnie skupia się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltica Group. W swoich działaniach łączy wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich.
Maksym Dębski
MARKET RESEARCHER & INSIGHTS EXPERT
Czytaj więcej
Od 5 lat bezpośrednio związany z branżą badawczą. Absolwent Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej pracy przy pomocy połączenia podejść jakościowych i ilościowych projektuje holistyczne doświadczenia klientów w kontakcie z marką. Aktualnie skupia się na realizacji projektów wspierających marki w budowaniu strategii marketingowych (m.in.: Reporter Young, Inglot, Znak, Coccodrillo). Posiada doświadczenie w realizacji projektów miejskich, m.in. ewaluacji Budżetu Obywatelskiego miasta Kraków. Regularnie współpracuje przy tworzeniu i przeprowadzaniu badań ewaluacyjnych dla instytucji administracji publicznej.
Ściśle współpracujemy z ekspertami…
Łukasz Maźnica
EKONOMISTA, TRENER DESIGN THINKING, BADACZ
Dawid Sobolak
EKONOMISTA, MENADŻER PROJEKTÓW BIZNESOWYCH I SPOŁECZNYCH, TRENER DESIGN THINKING
Jan Strycharz
EKONOMISTA, TRENER DESIGN THINKING, BADACZ