Newsy Marketing z ludzką twarzą – podcast Spotkanie ze studentami Wydarzenie Retail Trends The Retail Summit w Dubaju Otwarcie INGLOT cosmetics w Poznaniu Walka na niskie ceny z Biedronką może być ryzykowna dla Lidla? Otwarcie Favo Deli&Apero Cztery kierunki świata – artykuł Kryzysy zadomowiły się w praktykach zakupowych. Czym kieruje się konsument? Polacy na promocjach. „Czynnik ceny nie zawsze jest istotny” ESG w branży tekstylnej – jakie wyzwania czekają firmy? Nagroda Best Shop Concept dla INGLOT COSMETICS official Nasze badania bazą do powstania nowego konceptu Vistula Forum Branży Kosmetycznej 2023. „Są kategorie, które zginą, jeśli nie będzie ich w dyskontach”. Najnowszy koncept dla marki INGLOT COSMETICS official jest już otwarty – na podstawie badań Omnisense. RetailTec Congress. Jak zapewnić wyjątkowe doświadczenie zakupowe klienta? RetailTec Congress 2023 II Kongres ZPPHiU & PSNPH w Warszawie. Dołączyliśmy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Sukcesy po WaysConf 2023! WaysConf 2023 Omnisense: Zmiany demograficzne potrząsną obrazem handlu, który znamy (video) Katarzyna Skoczek-Colombo doceniona przez Customer Experience Manager! Przejęcie Carrefoura dobrą informacją dla polskiego konsumenta
Najnowszy koncept dla marki INGLOT COSMETICS official jest już otwarty – na podstawie badań Omnisense.