Warsztaty
Warsztat trendowy
Chcesz poznać i zrozumieć znaczenie trendów, które mają największy wpływ na kształtowanie obecnych i przyszłych zachowań konsumenckich?
Poszukujesz praktycznej wiedzy bazującej na szerokiej rynkowej perspektywie i dopasowanej do profilu Twojej działalności?
Potrzebujesz inspiracji wspierającej kreowanie i tworzenie nowych produktów, usług czy innowacji?
Jeśli choć w jednym z tych aspektów szukasz wsparcia, trendowy warsztat Omnisense jest dla Ciebie!
Co wyróżnia nasze podejście? To, że zakres i tematykę warsztatów zawsze dostosowujemy do potrzeb osób uczestniczących w spotkaniach, a wiedzę ogólną osadzamy w kontekście parametrów istotnych z punktu widzenia prowadzonego biznesu, takich jak wiek grupy docelowej, branża, konkretna kategoria produktowa lub usługowa, stosunek do nowoczesnych rozwiązań technologicznych czy innowacji.
Co gwarantujemy? Inspirującą dawkę praktycznej wiedzy
o trendach wraz z przykładami jak na co dzień pracować
z trendami przy tworzeniu wartościowej oferty dla swoich odbiorców.
Czytaj więcej
Jeśli choć w jednym z tych aspektów szukasz wsparcia, trendowy warsztat Omnisense jest dla Ciebie!
Co wyróżnia nasze podejście? To, że zakres i tematykę warsztatów zawsze dostosowujemy do potrzeb osób uczestniczących w spotkaniach, a wiedzę ogólną osadzamy w kontekście parametrów istotnych z punktu widzenia prowadzonego biznesu, takich jak wiek grupy docelowej, branża, konkretna kategoria produktowa lub usługowa, stosunek do nowoczesnych rozwiązań technologicznych czy innowacji.
Co gwarantujemy? Inspirującą dawkę praktycznej wiedzy
o trendach wraz z przykładami jak na co dzień pracować
z trendami przy tworzeniu wartościowej oferty dla swoich odbiorców.
Jak zapewnić spójność doświadczeń omnichannel?
Chcesz zapewnić jak najlepsze i spójne doświadczenia zakupowe swoim klientom?
Zależy Ci na zbudowaniu lojalnej grupy konsumentów i zwiększeniu sprzedaży?
Twoją misją jest celne, szybkie i zwinne odpowiadanie na klienckie potrzeby?
Podczas spotkania warsztatowego poświęconego tej tematyce udowodnimy, że możliwe jest zapewnienie spójnych doświadczeń online i offline, które zaspokajają zarówno emocjonalne jak i funkcjonalne potrzeby konsumentów.
Wspólnie wypracujemy pomysły na rozwiązania, które wdrożysz w swojej organizacji. Wszystko po to by zapewnić jak najlepsze doświadczenia zakupowe Twoim klientom, bez względu na to, z którego kanału, lub na jakim etapie ścieżki zakupowej przebywają.
Czytaj więcej
Podczas spotkania warsztatowego poświęconego tej tematyce udowodnimy, że możliwe jest zapewnienie spójnych doświadczeń online i offline, które zaspokajają zarówno emocjonalne jak i funkcjonalne potrzeby konsumentów.
Wspólnie wypracujemy pomysły na rozwiązania, które wdrożysz w swojej organizacji. Wszystko po to by zapewnić jak najlepsze doświadczenia zakupowe Twoim klientom, bez względu na to, z którego kanału, lub na jakim etapie ścieżki zakupowej przebywają.
Badania rynku – wiedza
i praktyka
Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób prawidłowo projektować procesy badawcze?
W swojej pracy zlecasz badania rynkowe, jednak nie posiadasz na ich temat ugruntowanej wiedzy?
Na co dzień współpracujesz z działem badawczym i chcesz stać się bardziej kompetentnym partnerem w pracy?
Celem warsztatu jest poznanie podstaw projektowania badań rynkowych i ugruntowanie wiedzy z zakresu praktycznej realizacji procesów badawczych.
Nasz warsztat skierowany jest do osób, które współpracują
z działami badawczymi, zlecają realizację badań podmiotom zewnętrznym oraz same realizują projekty badawcze.
Ugruntowanie wiedzy z zakresu badań rynkowych pozwala czuć się swobodnie w pracy z działami badawczymi oraz pozbawia kompleksów w trakcie zlecania badań innym firmom. Udział w warsztacie to również szansa na zdobycie wiedzy wystarczającej do zrealizowania własnych, prostych badań.
Jeśli chcesz poczuć się swobodniej w świecie badań rynkowych, poznać dobre praktyki lub interesuje Cię zdobycie solidnych podstaw w zakresie projektowania badań – to ten warsztat jest dla Ciebie.
Czytaj więcej
Celem warsztatu jest poznanie podstaw projektowania badań rynkowych i ugruntowanie wiedzy z zakresu praktycznej realizacji procesów badawczych.
Nasz warsztat skierowany jest do osób, które współpracują
z działami badawczymi, zlecają realizację badań podmiotom zewnętrznym oraz same realizują projekty badawcze.
Ugruntowanie wiedzy z zakresu badań rynkowych pozwala czuć się swobodnie w pracy z działami badawczymi oraz pozbawia kompleksów w trakcie zlecania badań innym firmom. Udział w warsztacie to również szansa na zdobycie wiedzy wystarczającej do zrealizowania własnych, prostych badań.
Jeśli chcesz poczuć się swobodniej w świecie badań rynkowych, poznać dobre praktyki lub interesuje Cię zdobycie solidnych podstaw w zakresie projektowania badań – to ten warsztat jest dla Ciebie.
Jak w oparciu
o praktyki konsumenckie zbudować
spójną strategię komunikacji?
Chcesz sprawić, by realizowana przez Ciebie strategia była spójna z celami biznesowymi całej organizacji?
Szukasz wiedzy o konsumentach, która pozwoli Ci prowadzić wartościową i efektywną komunikację?
Zależy Ci na stworzeniu contentu, który dzięki swojej adekwatności będzie skutecznie sprzedawał?
Zapraszamy do udziału w warsztacie marketingowym, podczas którego poznasz dobre praktyki m.in. w zakresie odpowiedniego definiowania grup docelowych, przewag konkurencyjnych, doboru odpowiednich kanałów
i narzędzi komunikacji czy znajdowania mocnych insightów.
To, co wyróżnia nasz warsztat od innych dostępnych na rynku ofert o podobnej tematyce, to przede wszystkim skupienie się na praktycznej stronie pracy marketera oraz na doskonaleniu umiejętności planowania działań komunikacyjnych w sposób wspierający interesy i cele realizowane przez wszystkie kluczowe działy w organizacji (sprzedaż, NB, NPD, PR, zarządzanie produktem, usługą czy siecią dystrybucji).
Czytaj więcej
Zapraszamy do udziału w warsztacie marketingowym, podczas którego poznasz dobre praktyki m.in. w zakresie odpowiedniego definiowania grup docelowych, przewag konkurencyjnych, doboru odpowiednich kanałów
i narzędzi komunikacji czy znajdowania mocnych insightów.
To, co wyróżnia nasz warsztat od innych dostępnych na rynku ofert o podobnej tematyce, to przede wszystkim skupienie się na praktycznej stronie pracy marketera oraz na doskonaleniu umiejętności planowania działań komunikacyjnych w sposób wspierający interesy i cele realizowane przez wszystkie kluczowe działy w organizacji (sprzedaż, NB, NPD, PR, zarządzanie produktem, usługą czy siecią dystrybucji).